Garantija suteikiama:
Gamyklinė garantija yra suteikiama visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje “Tavo Kaljanas” parduodamoms prekėms. Tačiau kiekvieno parduodamo produkto gamyklinės garantijos galiojimo terminas gali skirtis. Visa reikalinga informacija apie garantiją yra nurodyta gaminio aprašyme arba produkto sąskaitoje – faktūroje, kuri atitinka garantinį lapą.
Garantija neteikiama:
1. Kai prekės savybės atitinka jos aprašymą ir prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
2. Kai prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo.
Įsidėmėkite: Priimdami užsakymą iš kurjerio visada apžiūrėkite, ar pakuotė nėra pažeista, yra pilnos ir tinkamos komplektacijos. Jei pastebite neatitikimus ar pakuotės pažeidimus, pažymėkite juos prekės perdavimo priėmimo dokumente dalyvaujant kurjeriui. Kitu atveju, elektroninė parduotuvė “Tavo Kaljanas” negali prisiimti atsakomybės už tai, kad prekė ar jos pakuotė yra pažeista arba netinkamos komplektacijos. Šiuo atveju gamyklinė garantija yra teikiama, jei yra gamyklinis brokas.
Jei prekė yra nekokybiška:
1. Jeigu gavote nekokybišką prekę, tačiau jos kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į elektroninę parduotuvę “Tavo Kaljanas”, kad gedimai būtų pašalinti.
2. Jeigu gavote nekokybišką prekę, tačiau jos taisyti nenorite, tada pirktai prekei gali būti pritaikyta nuolaida, kuri atitinka dėl trūkumų prarastą vertę.
3. Jeigu gavote nekokybišką prekę, galite ją pakeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus, kai produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės naudojant prekę.
4. Jei prekė yra nekokybiška, tada galite atgauti sumokėtus pinigus. Jų grąžinimo terminas yra 14 kalendorinių dienų ir skaičiuojamas nuo prekės pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus. Įsidėmėkite, kad pinigai grąžinami tik tokiu atveju, kai defektai atsiranda ne nuo nusidėvėjimo, o dėl gamintojo broko, kuris atsiranda per ne ilgesnį nei 30 dienų prekės naudojimo terminą.
Kokybiškos prekės, kuri netiko, grąžinimas:
1. Jei prekė yra kokybiška, tačiau norite dėl vienokių ar kitokių priežasčių ją grąžinti, tada tai padaryti galite per 14 dienų ir atgauti sumokėtus pinigus.
2. Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų, tačiau šiuo atveju prekei yra keliamos kelios papildomos sąlygos:
3. Jei prekės pakuotę pažeidėte, tada kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.
Specifinės prekės:
1. Garantija nėra taikoma specifinėms prekėms:
2. Prekių kategorijos, kurioms taikomi specifiniai įsipareigojimai:
Garantinis aptarnavimas:
1. Kai elektroninė parduotuvė “Tavo Kaljanas” patvirtina, jog įsigytai prekei yra taikomas garantinis aptarnavimas, tada norint sutaupyti laiko, rekomenduojama prekę pristatyti tiesiai į gamintojo nurodytą garantinio aptarnavimo centrą, nes tiesiogiai bendraujant su prekės taisymą atliekančia įmone, gaminys gali būti pataisytas net keliomis dienomis greičiau.
2. Taip pat galite pristatyti prekę atgal į elektroninę parduotuvę “Tavo Kaljanas” nurodytu adresu, o ji, savo ruožtu, pristatys prekę į garantinį aptarnavimą atliekančią įmonę.
3. Prekę garantiniam remontui taip pat galite siųsti per kurjerį, tačiau turite tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Kitu atveju, jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinis aptarnavimas nebus suteikiamas.
4. Prekės remontas, pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus, paprastai trunka 2 – 3 savaites ir skaičiuojamas nuo dienos, kai produktas yra perduodamas į garantinį servisą, jei gamintojas patvirtiną gamybos broką.
5. Jei nekokybiškos prekės remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, tada remonto terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.